Барилга МН
Үнэлгээ
Нүүр
Үйлчилгээ
Холбоо барих
Танилцуулга татах
Барилга МН
Танилцуулга татах
Зурвас бичих
Messenger
Залгах
Нүүр
Мэдээ, мэдээлэл
Barilga
2019-11-06
Барилгын зах зээлд нэвтрэх хялбар арга зам
Барилгын материал үйлдвэрлэгч, худалдаалагчдадаа зориулан
барилгын зах зээлд нэвтрэх хялбар арга замын талаар бяцхан зөвлөмжийг хүргэж байна.
Энэ төрлийн зах зээлд хөл тавьж, байр сууриа олоход тань юуны өмнө таны барилгын материал, бүтээгдэхүүн Монгол Улсын барилгын стандарт, норм дүрмийн шаардлага хангасан, бүтээгдэхүүн баталгаажуулалтын гэрчилгээтэй байхаас гадна салбарынхандаа танигдах нь ихээхэн чухал юм.
Ингэхдээ
барилгын салбарт бүтээгдэхүүнээ борлуулахын тулд зорилтот худалдан авагч тань хэн бэ гэдгийг тодорхойлох хэрэгтэй
.
Барилгын компанийн хувьд шийдвэр гаргах эрх мэдэл бүхий зорилтот хүмүүст мэдээллээ хүргэх хэрэгтэй болдог. Барилга захиалагч, хөрөнгө оруулагч, гүйцэтгэгч компанийн хувьд удирдах ажилтан, хангамжийн менежер, барилгын инженер техникийн ажилтан зэрэг хүмүүст мэдээллийг ямар сувгаар дамжуулж хүргэхээ тодорхойлох шаардлагатай.
Барилгынхан, барилгын материал хайж байгаа хүмүүс ямар хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл, сувгаар мэдээллийг түлхүү авч байна
, түүнийг нь сонгосноор та цаг зав, зардлаа ч хэмнэж давуу талтай.
Тэгвэл барилгынхан хаанаас мэдээлэл авдаг вэ?
Интернэтээс: BARILGA.mn сайт
Салбарын хэвлэл: Барилга.МН сэтгүүл
Салбарын үзэсгэлэн: “Barilga Expo” олон улсын үзэсгэлэн яармаг
Барилгын сургалт, семинар
Салбарын олон нийтийн арга хэмжээ гээд цөөн хэдэн сувгаас мэдээлэл авдаг нь судалгаагаар нотлогдсон.
Яагаад дээрх 5 сувгаар мэдээлэл хүргэх ёстой гэж?
1. BARILGA.mn сайт
Монголын барилгын нэгдсэн сайт (1,000 гаруй компани, 10,000 гаруй бүтээгдэхүүн, Салбарын бүхий л мэдээлэл, зөвлөгөөний сантай.)
Google-ээс барилга, барилгын материал хайхад BARILGA.mn сайт хамгийн эхэнд гарч ирдэг
Өдөрт 15,000 барилгынхан, барилга сонирхогч зочилж мэдээлэл авдаг
2. “Барилга.МН” сэтгүүл
Барилгын салбарын, барилга сонирхогч 5000 уншигч, захиалагчтай
7 жил тасралтгүй, идэвхтэй үйл ажиллагаа явуулж байна.
3. “Barilga Expo” олон улсын үзэсгэлэн яармаг
Барилгын салбарын брэнд болсон хамгийн том үзэсгэлэн яармаг
Барилгынхан, барилга сонирхогч 25,000 хүн үзэж сонирхдог
4. Барилгын сургалт, семинар
Мэргэжлийн ТБ болон ТББ-ын сургалт, семинарт танилцуулах
Тусгайлсан сургалт, арга хэмжээ зохион байгуулах
Цөөн ч гэсэн зорилтот бүлэгт хүрэх учир үр дүнтэй байдаг
5. Салбарын олон нийтийн арга хэмжээ
Салбарын чуулган, зөвлөгөөнүүдэд удирдах ажилтнууд их оролцдог
Салбарынхантай нэг дор уулзах, танилцах боломжтой
Олон хүнд хүргэх гээд телевиз, сонингийн өндөр зардалтай сурталчилгаа явуулж, цаг болон мөнгөө үр ашиггүй зарцуулж байснаас зорилтот хүмүүстээ мэдээллээ хүргэсэн нь илүү үр дүнтэй.
Хамгийн гол нь үр дүнгүй олон арга хэмжээнд оролцох биш, салбартаа нэр хүндтэй байгууллагуудтай хамтарч, олонд танигдсан сургалт, арга хэмжээ, үзэсгэлэнд оролцох нь чухал юм.
Үргэлжлэл бий...
барилгын
салбар