Замын-Үүдэд дахиад л ачаа бөөгнөрч, түүнийг хот руу тээвэрлэх вагон хүрэлцэхгүй байгаа гэнэ. Урдаас оруулж ирсэн барилгын материал голдуу бараагаа ачих вагоны эрэлд хатсан наймаачид төмөр замд таньж мэдэх хүн хайна. Үүний хамт хил дээр удсан наймааны алдагдлаа хэрэглэгчдээс авчихна гэсэн цээжний хонжоотой өдрийг барж байна. Төмөр замаар ачаа тээвэрлэх хүндрэлтэй болсны шалтгааныг тодруулахаар УБТЗ-ын Ачаа тээвэрлэлтийн албаны дарга Б.Лхагвасүрэнтэй уулзлаа.
-Өнгөрсөн зун, намаржин вагон хүрэлцээгүйгээс Замын Үүдээс ачаагаа татаж чадахгүй байгаа тухай наймаачид ярьсан. Энэ явдал одоо бас л давтагджээ. Зохицуулах арга байхгүй юу? -Өнөөдрийн байдлаар Замын Үүдэд 75 вагон цемент, 30 вагон тоосго хүлээгдэж байна. Тээвэрлэх ачааны хэмжээ өнгөрсөн жилийн мөн үетэй харьцуулахад 38 хувиар нэмэгдсэн. Зохицуулах арга замыг хайж. Засгийн газарт ачааны шинэ терминал буюу ачих буулгах талбай шинээр ашиглалтад оруулах хөрөнгө мөнгийг шийдэж өгөөч гэсэн хүсэлт тавьсан. Нэлээд нааштай байгаа гэсэн, удахгүй шийдэгдэх байх.
-Хотод авчирсан хойно нь хэр хурдан буцаагаад явуулах боломжтой байдаг бол, вагонуудыг? -Наадах чинь гол асуудал болоод байгаа юм. Манайханд би л болж байвал бусад нь хамаагүй гэсэн сэтгэлгээтэй хүн олон. Улаанбаатарт авчирсан хойно ачаагаа авахгүй хэд хоногоор байлгаж вагон уяна. Өнөөдрийн байдлаар 54 вагон ачааныхаа эзнийг хүлээгээд сууж байна. Бүтэн долоо хоносон ачаа ч олон. Гаалийн татвараа төлж дийлдэггүй, өөрийн гэсэн агуулах савгүй хүмүүс авахгүй уддаг. Гэтэл Замын Үүдэд вагон хүрэлцэхгүй хүмүүсийг бухимдуулж байна шүү дээ. “Эко констракшн” гэж барилгын компанийн нэр дээр 42 вагон байна. Тэднийх өдөртөө ердөө таван вагон буулгах чадалтай.
-Замын-Үүд дээрх ачааны дийлэнх нь барилгын материал уу? -Жимс, хүнсний ногоо зэргийг өдөрт нь ачдаг журамтай. Хүнс, төрөл бүрийн ачаа, цемент, тоосго гээд ангилчихдаг юм. Тэр ангиллаар дугаарлаад ачуулдаг.